zaterdag 13 augustus 2016

Dag 8 Naar de villa in Sandy Rich, Davenport

Al vroeg genoten van ons laatste ontbijtje op de boot. We hadden besloten om onze koffers zelf mee te nemen, aangezien we dan niet hoefden te wachten bij het uitchecken. Dit alles verliep heel goed. De Amerikanen kunnen goed delegeren zullen we maar zeggen. Kevin moest nog zijn vuurgevaarlijke stekker ophalen en daarna hadden we al snel een taxibus te pakken die ons naar de luchthaven bracht. We hebben bij Alamo 2 auto's gehuurd en onze reisleidster Emmy had het zo geregeld dat het niet nodig was om in de wachtrij te gaan staan. Al snel waren we in de garage en konden we 2 auto's uitzoeken. Het zijn 2 zwarte Dodge Caravans geworden.
De navigatie ingesteld en de trip naar de villa in Davenport kon begonnen.

De restaurants/ tankstations langs de autobaan zijn groot met wel 4 á 5 verschillende eetgelegenheden. Ongeveer een half uur voor aankomst begon het stevig te regenen. Het rijden ging nu een tandje langzamer maar gelukkig deed dit iedereen.

Bij het huis aangekomen was het weer droog en komen we de koffers uitpakken.
De villa is erg mooi en groot, met 5 slaapkamer en dito badkamers. De familie Kollée slaapt beneden en de familie Jacobs slaapt boven.
We zijn met z'n viertjes "ff" boodschappen gaan doen 3 "uurtjes" later belde Cas of we in Miami inkopen aan het doen waren. Maar er moest veel gekocht worden dus dat duurt even.

Aan de kassa werden we geholpen door Tracy en ze deed werkelijk waar bijna alles apart in een apart tasje.
Er hangt een soort carousel met tasjes waar je alles vanaf kunt halen.
Thuis de boodschappen opgeruimd, deze eerste was aangezet en eten gemaakt. Gezellig samen tomatensoep met stokbrood en pizza gegeten, de eerste Corona's en wijn werden opengemaakt.
Daarna heerlijk douche en slapen.