dinsdag 9 augustus 2016

Dag 5: Nassau Bahamas

De cruising nacht is zeer rustig verlopen ondanks de slechte weersvoorspellingen. Om 08.00 uur zijn we in Nassau Bahamas aangemeerd en we hebben tot 23.00 uur de tijd om Nassau te verkennen om vervolgens door te cruisen naar CocaoCay.

Om 09.00 uur hadden we afgesproken om te ontbijten in het Wind Jammer café, een zeer uitgebreid buffet van broodjes, salades, vele soorten fruit, cereals, warm koud te veel om op te noemen.
Na het ontbijt zijn we op verkenning in Nassau gegaan.

Als je in Nassau aankomt staan er heel veel inwoners die je wel iets willen verkopen, of een taxi aanbieden waar je ook maar heen wilt.
Na een flinke wandeling door Nassau, tussenstop bij McDonalds om het vochtpeil aan te vullen, Juwelierswinkels alleen maar om binnen te lopen omdat er airco binnen is....
Rond een uur of 2 waren we terug op de boot, na de lunch hebben we nog heerlijk kunnen vertoeven aan het zwembad. Maar rond 5 uur hebben we nog even moeten schuilen voor een fikse onweersbui.
Gelukkig zijn er op de boot plekken genoeg om droog te zitten.
Aan het zwembad zat ook een beroemdheid (volgens Léon) kunnen jullie ontdekken wie het is...

s'Avonds was het tijd voor een bezoek aan het theater voor een spectaculair optreden van de Royal Carribean Singers. Door de dames werd een heerlijke Bahama Mama gedronken en voor de heren uiteraard weer een bucket Corona.

We hebben daarna nog genoten van de zangkwaliteiten in de Karaoke bar en van de danskwaliteiten van onze eigen " boys' .

De avond was nog niet ten einde, Poolparty was de volgende stop... samen nog genoten van dansmuziek en om 00.30 uur was het welletjes geweest en was de laatste stop.... bedje!

1. Hallo Allemaal,

Prachtige foto´s! Heel fijn dat we jullie weer kunnen volgen en zo met jullie mee kunnen reizen. We wensen jullie samen nog een heel erg fijne vakantie, maar zo te zien komt dat helemaal goed.

Heel veel lieve groetjes uit Tungelroy

Ruud & Marianne

2. Met deze mooie foto's kunnen we een beetje met jullie meereizen. En zo te zien hebben jullie heel veel plezier. geniet er van.